ŁATWY W UŻYCIU
Łatwy do nauki i łatwy w obsłudze. V-Ray dla SketchUp zaprojektowano po to byś nie tracił czasu.
Najbardziej realistyczne materiały na świecie.
Ponad 1000+ fotorealistycznych materiałów dla Twoich projektów.
Łatwy do nauki i łatwy w obsłudze. V-Ray dla SketchUp zaprojektowano po to byś nie tracił czasu.
Używaj materiałów Chaos Scans jako perfekcyjnych kopii rzeczywistych materiałów albo jako bazę do budowy swojego własnego materiału.
Fotorealizm łatwy w użyciu. Dopracowanie shaderów, które trwało godzinami, teraz będzie gotowe po paru kliknięciach.
Pewność, że Twoje obiekty 3D będą wyglądać dokładnie jak w świecie rzeczywistym.
Chaos Scans zostały stworzone przez ten sam zespół, który wykreował V-Ray. Obydwa produkty współpracują razem bezproblemowo.
Wybieraj z ponad 1000 wstępnie zeskanowanych, gotowych do użycia materiałów. Albo wyślij nam swoje własne próbki, a my zeskanujemy je za Ciebie.
Chaos Scans are now compatible with V-Ray GPU for increased performance and flexibility.
Chaos Scans materials can now capture translucency in volumetric materials with varying thickness.
Chaos Scans stosuje sprzęt wysokiej jakości w celu uchwycenia tekstury materiału w doskonałej jakości, bez ez straty szczegółów czy kolorów.
Chaos Scans tworzone są z tysięcy obrazów, które mają na celu uchwycenie dwukierunkowości funkcji tekstury materiału (BTF). Bardziej zaawansowane niż pojedynczy punkt BRDF, VRayscans odzwierciedlają rzeczywisty wygląd powierzchni oraz reakcje na oświetlenie.
Chaos Scans now support separation into several render elements: clear coat reflections, direct light, indirect lighting by spawned rays, opacity and received caustics stored.
Chaos Scans mateirals can now be applied by proprietary triplannar mapping, which removes the need for explicit UV mapping.
Chaos Scans nie wymagają wiedzy o budowie materiałów ani używania materiałów bazowych.
Powtarzanie materiałów Chaos Scans, bez spojeń.
Bezpośrednio w programach Max lub Maya dostosujesz wygląd materiałów do swoich wymagań.
Renderuj z V-Ray 3.5 lub wyższym, wiodącym w przemyśle silnikiem renderującym, przeznaczonym do efektów specjalnych, projektowania produktowego i architektonicznego oraz tworzenia wizualizacji.
Renderuj szeroki wybór materiałów fizycznych z uwzględnieniem plastiku, skóry, metalu, drewna lub tkanin.
Symulacja farby samochodowej, wiernie oddającej szczegóły.
Renderuj złożone lustrzane i holograficzne powierzchnie.
Pierwsza w przemyśle technologia zdolna skanować i renderować materiały półprzeźroczyste.