Produkty
Brak wyników wyszukiwania
Spróbuj zmienić zapytanie lub przejdź do innej kategorii.
Diagnozowanie i usuwanie problemów oprogramowania
Jeżeli kupiłeś licencję programu do projektowania 3D SketchUp lub silnik renderujący V-Ray dla SketchUp na naszej stronie to w przypadku problemów możesz skorzystać z pomocy technicznej. Podczas pracy z oprogramowaniem mogą pojawić się różnego typu usterki, z którymi samodzielnie możesz sobie nie poradzić. W takiej sytuacji bezcenna okazuje się pomoc ze strony specjalistów, którzy znają się na technikaliach danego programu. Nie trać czasu i nerwów samodzielnie zmagając się z problemem.
Zdalna pomoc techniczna - dowiedz się, jak działa
Zanim rozpoczniemy jakiekolwiek czynności w celu naprawienia Twojej usterki, wyślij do nas maila na adres pomoc@progrupa.com w celu weryfikacji problemu. W ten sposób dowiemy się, na czym polega usterka i czy da się ją rozwiązać. Uzyskane informacje pozwolą nam opracować plan działań, które będą miały na celu doprowadzić nas do rozwiązania problemu technicznego. Niezależnie od tego, czy problem wystąpił w programie do projektowania SketchUp, czy w silniku renderującym V-Ray dołożymy wszelkich starań, żeby go naprawić. Umówimy się na konkretny termin i godzinę, podczas spotkania nasza pomoc techniczna będzie podejmowała się likwidacji konkretnej usterki. Wysoka skuteczność działania i szybkość reakcji jest od lat doceniana przez naszych klientów.
Problem techniczny wynikający z błędów oprogramowania będzie naprawiany całkowicie zdalnie. Z Twoim komputerem połączymy się za pomocą narzędzia teamviewer, możesz je sprawdzić tutaj.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o szczegółach działań podejmowanych w ramach pomocy technicznej, zajrzyj do naszego Regulaminu wsparcia technicznego i pomocy technicznej w ramach licencji.