Pomoc techniczna dla oprogramowania

Nasi specjaliści zapewniają najwyższy poziom pomocy technicznej dla użytkowników w przypadku problemów z instalacją programu, jego niepoprawnym działaniem, aktywacją licencji, czy zarządzaniem danymi licencyjnymi.

Problemy prosimy zgłaszać przez stronę http://pomoc.progrupa.com lub na adres mailowy pomoc@progrupa.com.

Zakres pomocy technicznej nie obejmuje wsparcia przy projektowaniu, renderingu, ustawieniach oprogramowania itp. W takich przypadkach zachęcamy do udziału w szkoleniach lub konsultacjach on-line. Zastrzegamy, że odpowiedź nastąpi nie później niż w 1 dzień roboczy. Czas potrzebny na rozwiązanie problemu jest uzależniony od jego skomplikowania.

Przed wykonywaniem prac technicznych konieczne jest zabezpieczenie wszelkich danych znajdujących się na urządzeniu. 

W przypadku samodzielnego wykonywania poleceń oraz korzystania z instrukcji udostępnionych ProGrupa Sp. z .o.o. klient wykonuje je na własną odpowiedzialność. 

ProGrupa Sp. z .o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działań związanych z zakresem pomocy technicznej. 

Klienci, którzy realizują zamówienia poprzez Dział Handlowy firmy ProGrupa Sp. z .o.o. jednocześnie akceptują Regulamin Płatnego Wsparcia Technicznego i Pomocy Technicznej w ramach licencji. 

SketchUp Pro

Pomoc techniczna zapewniana jest dla użytkowników, którzy posiadają wykupiony i aktualny Maintenance & Support dla najnowszej wersji programu. Przy zgłoszeniu prosimy o podanie numeru wsparcia technicznego i/lub numeru licencji. Prosimy o podanie numeru telefonu. Jeżeli licencja była zakupiona w ProGrupa pomocnym będzie także numer faktury lub zamówienia.

Silnik renderujący V-Ray

Pomoc techniczna zapewniana jest dla dwóch wersji oprogramowania wstecz. Przy zgłoszeniu prosimy o podanie informacji o wersji, sposobie licencjonowania (dongle/on-line), adresie e-mail przypisanym do licencji. Prosimy o podanie numeru telefonu.

Jeżeli licencja była zakupiona w ProGrupa pomocnym będzie także numer faktury lub zamówienia.